niedziela, 27 listopada 2011

Wyniki Candy z broszką!!!

Tym razem pod wpisem o Candy zostały zamieszone 32 komentarze.
Wszystkim biorącym udział bardzo dziękuję-znów miałam okazję odwiedzić mnóstwo ciekawych blogów,na które pewnie bym nie trafiła:)
Ostatnio losowanie odbywało się tradycyjnie,za pomocą wyciętych karteczek,a tym razem postanowiłam losować randomem,ale..nie umiem wkleić obrazka na bloga-nie chce mi się jakoś skopiować:(
Tak więc,musicie uwierzyć mi na słowo:))

Tak więc-Losowanie wygrywa komentarz nr 6
Cieszy mnie,że losowanie wygrała osoba,która do mnie zagląda i komentuje-pozdrawiam:))
A jest to................     j. z bloga Moje Powstanie

Proszę o podanie adresu do wysyłki na adres asik90@interia.eu



Zapraszam również wszystkich do wzięcia udziału w nowym Candy "Z misiem".
Link znajdziecie na pasku bocznym.

Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli:))

4 komentarze:

  1. Ale nowina:))) dziękuję...bardzo się cieszę bo broszka jest śliczna i szczerze..to bardzo liczyłam że będzie moja:))) dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygrania tego fajowego poczęstunku

    OdpowiedzUsuń