sobota, 26 listopada 2011

Candy Dla dzieci:)

   Pierwszy post po długiej przerwie,zaglądam oczywiście na bloga,podglądam wasze cudowne-często już świateczne prace.
Tworzycie cuda,a ja nie zrobiłam jeszce nic. Mam teraz troszkę inne sprawy na głowie-głównie przeprowadzka.Pewnie nie jedna z Was ma to za sobą i wiecie jak to jest:))
Mam nadzieję,że kiedy to wszystko już się uspokoi to będę mogła przysiąść i podłubać troszeczkę:)



                              Jutro kończy się moje Candy z broszką,a dziś chcę ogłosić szybkie  

                                                                   Candy "Z misiem"



Do wygrania jest obrazek,który pokazywałam już na blogu-cieniowane tło,biała ramka-myślę,że idealny i dla chłopca i dla dziewczynki:))

Tak więc,jeśli macie pociechy,które ucieszyły taki obrazek to zapraszam do wpisywania się:))
Dojdzie akurat na Święta:)



Zasady jak zawsze- wpisujemy się pod postem,dodajemy banerek na swojego bloga.

Jeśli dodacie informacje o moim Candy na swoim blogu w osobnym poście,to możecie dodać drugi komentarz-co zwiększa szanse na wylosowanie:))

       ZAPISY TRWAJĄ DO 09.12.2011-piątek          LOSOWANIE  10.12.2011-sobota



NAGRODA:





3 komentarze:

  1. Jestem pierwsza.Chętnie przygarnę misia, jest słodziutki. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... szkoda, że wcześniej nie zajrzałam tutaj... taki misio ślicznie wyglądałby w Maksa pokoju :)))
    a przeprowadzka? dokładnie wiem co to znaczy, bo dwa tygodnie temu przeżyłam ją - to niezła rewolucja życiowa!
    pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego wyprostowania wszystkich spraw, żebyś w Nowy Rok weszła uśmiechnięta i radosna :)
    ps. mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będzie candy z tym misiaczkiem :)
    pozdrawiam, Kejti

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja mam taką nadzieję, że będzie szansa na powtórzenie candy misiowego :) chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń